SOKONGAN
PENGURUSAN PELANGGAN

PEJABAT NAIB CANSELOR
SOK/PEL/BR08/KKP LIB
BORANG KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN
PERPUSTAKAAN SULTAN ABDUL SAMAD

Customer Satisfaction Survey Form - Library


Kajian ini bertujuan untuk mendapat maklum balas pelanggan mengenai perkhidmatan, kemudahan dan prasarana yang disediakan di perpustakaan. Sila bantu kami untuk meningkatkan perkhidmatan dengan melengkapkan soal selidik ini.

The aim of this survey is to get customer feedback on the services, fcilities and infrastructure provided by the library. Please help us serve you and others better by taking a few minutes to answer the questions below.

1. Kategori (Category)






2. Jantina (Gender)




3. Fakulti/Bahagian/Institut/Pusat (Faculty/Division/Institute/Centre)



4. Nyatakan Perpustakaan yang anda nilai (Please indicate which library you are evaluating)







5. Berapa kerapkah anda mengunjungi perpustakaan? (How frequent do you visit the library?)







6. Berapa kerapkah anda menggunakan pangkalan data atas talian? (How frequent do you use online database?)











Sila pilih nombor tahap kepuasan dan kepentingan anda bagi setiap perkhidmatan/kemudahan di bawah. Biarkan kosong perkara yang tidak berkaitan.
Please select the number associated with your satisfaction and importance level for each of the library services/facilities below. Leave blank if not applicable.


Tahap Kepuasan / Level of Satisfaction

1. Sangat tidak memuaskan (Very dissatisfied)
2. Tidak memuaskan (Dissatisfied)
3. Sederhana (Moderately Satisfied)
4. Memuaskan (Satisfied)
5. Sangat memuaskan (Very Satisfied)
Tahap Kepentingan / Level of Importance

1. Sangat tidak penting (Very unimportant)
2. Tidak penting (Unimportant)
3. Sederhana penting (Moderately important)
4. Penting (Important)
5. Sangat penting (Very important)


Bil.
(No.)
Perkara
(Items)
Tahap Kepuasan
(Level of Satisfaction)
Tahap Kepentingan
(Level of Importance)
1.
Suasana pembelajaran (suhu dan pencahayaan)
Learning environment (temperature and lighting)
2.
Kemudahan komputer
(Computer facilities)
3.
Sistem Hotspot (WiFi/Wireless)
Hotspot System (WiFi/Wireless)
4.
Koleksi Perpustakaan (cth : buku, jurnal)
Library collections (eg. books, journals)
5.
Pangkalan data/jurnal/buku atas talian (cth. : Science Direct)
Online databases/journals/books. (eg. Science Direct)
6.
Perkhidmatan Rujukan
Reference Services
7.
Susunan buku/jurnal di rak
Shelving of books/journals
8.
Mesin pinjaman layan diri/Kotak pemulangan buku
Self check machine/Book drop machine
9.
Kemudahan salinan foto
Photocopying facilities
10.
Staf yang mesra pelanggan
Friendly staff

Sila beri komen/cadangan anda untuk maklum balas yang berskala antara 1 - 3 bagi membantu kami meningkatkan perkhidmatan dan kemudahan perpustakaan.
Kindly give your comments/suggestions for response(s) which you have rated between 1 - 3 to enable us to imporve our services and facilities.


Terima kasih di atas kerjasama anda.
Thank you for your cooperation.

Sila kembalikan soal selidik ini ke Meja Penasihat Pengguna, PSAS atau mana-mana cawangan perpustakaan.
Please return this questionnaire to Reader's Advisory Desk, PSAS or any branch library.




NO. SEMAKAN
NO. ISU
TARIKH KUATKUASA

:
:
:
02
02
30/11/2012